Kniha návštěv


Z důvodu neustálých spamů byla přidána povinná položka Heslo, které je posledních šest znaků tohoto slova: zahorska

Přidat vzkaz
Jméno: *
Heslo: *
Zpráva: *

* povinné údaje



Vloženo: 10.04.2012 14:59IP: 77.242.95.18
Vzkaz:
Vítězové 1.zhl jsou Radslavice
Napsal: r

Vloženo: 06.04.2012 21:43IP: 77.242.85.230
Vzkaz:
Proč nejsou dopsané stránky? Kdo je vítěz 1.zhl? Laskavě už to někdo dopište. Dík
Napsal: jovany

Vloženo: 31.03.2012 00:01IP: 2.124.98.30
Vzkaz:
moc gratuluji za bojovnost, vule vzdy vyhraje nad rozpaky.dam si panaka na titul alespon takto.mam radost z vas.pristi sezonu hraju.caoo
Napsal: hrada

Vloženo: 30.03.2012 13:58IP: 158.196.129.202
Vzkaz:
rekl, bych spis, ze tak jak každej rok, kazdej nechava Radslavice radeji vyhrat, protoze chce odejit z tohoto zapasu zdravej...
Napsal: Kedlub

Vloženo: 30.03.2012 10:24IP: 77.242.95.18
Vzkaz:
Hrado je to doma.
Napsal: Radslavice

Vloženo: 30.03.2012 00:36IP: 2.124.98.30
Vzkaz:
pokud se to povede--- a ja pevne verim, ze ano, chtel bych toto vitezstvi venovat memu tatovi...tak borci zaberte
Napsal: hrada

Vloženo: 30.03.2012 00:33IP: 2.124.98.30
Vzkaz:
tak jak to vypada borci, ten kdo hraje za Radslavice ma pech..pac vzdy hraji finale a vyhrava...pochybuji, ze jde o tlacenku,pac Radslavice hraji finale snad uz 11 let vkuse...hehe..v tom jsou kouzla a hlavne myslim um se tam dostat, mnohalete zkusennosti///gratuluji kluci..ja mam jen 4x titul...hehe, hlavne to dotahnout, pac ten posledni krok je nejtezsi
Napsal: hrada

Vloženo: 28.03.2012 13:19IP: 77.242.85.230
Vzkaz:
Přesně tak,jak píšeš.
Napsal: jovany

Vloženo: 28.03.2012 10:36IP: 77.242.87.16
Vzkaz:
Zdar borci, už byste měli přeci vědět, že jediný domácí tým na přerovském zimáku je Tělovýchovná jednota Lokomotiva Meochema Přerov (TJ LMCH Přerov)Co ten zápas o třetí flek - tak to dopadlo 0:5 nebo Jamajka neskousla nepostup do finále a nenastoupila?
Napsal: Aleš Procházka

Vloženo: 27.03.2012 00:04IP: 2.220.244.8
Vzkaz:
Apropos chlapi, co to je za statistiku? : 54. Hradil Martin HC Radslavice 0 0 0 2 2 PS: Vzdyt uz 4 sezonu mam break,, hehe
Napsal: Hrada

Vloženo: 26.03.2012 23:56IP: 2.220.244.8
Vzkaz:
Vse se hraje na jednom stadione,tak je snad uplne jedno,kdo je psany jako domaci.Neco jine by bylo, kdyby se hralo finale pod sirym nebem treba na stadionu 9 Kvetna..:]
Napsal: Hrada

Vloženo: 26.03.2012 07:48IP: 217.197.151.14
Vzkaz:
To je pravda ,ale vždycky se někdo najde s hráčů, který nesmyslně bazíruje na straně hostů a domácích podle zápisu o utkání ve kterém je tato informace zřejmá.
Napsal: Antl Petr

Vloženo: 24.03.2012 20:48IP: 85.160.33.189
Vzkaz:
Ta střídačka je pravda,ale v zápise jsou jednou hosté a po druhé domácí.tak proč to nemože být psáno podle tabulky.
Napsal: r

Vloženo: 24.03.2012 12:26IP: 77.242.84.167
Vzkaz:
Kdo tuto soutěž trochu sleduje tak ví,že Střídačka Radslavic je vždy hostující tudíž levá.A už tolik let ji jako první obsadí pan Hradil starší z Radslavic.Touto cestou mu přeji brzké zotavení.ANTL.
Napsal: Antl Petr

Vloženo: 24.03.2012 11:42IP: 88.146.173.6
Vzkaz:
r: Ublížilo jim to nějak? Nebo si jen chceš rýpnout? A proč by hned ten co se o to stará měl být p...? Pokud dobře vidím tak jsou ve finále a dle mě je jim uplně jedno, že jsou psaní jako druzí. To jen asi ty jsi nějakej hloupej fanoušek. ;)
Napsal: Ondra K.

Vloženo: 23.03.2012 20:24IP: 77.242.95.18
Vzkaz:
Zdare.Proč jsou Radslavice ve všech zápasech psané na druhém místě když byli v základní části lépe postaveni.Asi zaujatost nebo ten co se o to stará je p...
Napsal: r

Vloženo: 18.03.2012 11:14IP: 2.220.244.8
Vzkaz:
Ahoj chlapi, vim ze mate spousty jinych povinnosti apod, ale zkuste prosim nejak uz aktualizovat to play off { kdo postupuje, s kym kdo bude hrat atd } kdyz uz mame ty stranky a jedna se o play off.Nemam tu moznost byt v CR, tak cerpam prevazne ze zdejsiho webu. Diky.
Napsal: hrada

Vloženo: 17.03.2012 16:24IP: 188.95.127.237
Vzkaz:
Brona forever Chuchle.
Napsal: Alfons dvojka

Vloženo: 15.03.2012 13:28IP: 85.162.90.245
Vzkaz:
Brona forever! Respect..
Napsal: alfons

Vloženo: 08.03.2012 16:49IP: 88.146.173.6
Vzkaz:
Ano, Broňa udělal hloupost, za kterou byl patřičně a správně potrestán. Ale Johnku propátreej ty svoje statisky a zašátrej v paměti, kdy a za jakých okamžíků k těm trestům dochazí(.Chyťa zlomil Broňovi nos (nepotrestán), Zaploš - ten Broňu a jiné taky parkrát zestřelil a v rukavičkách rozhodně nehraje, Folďas mi dal minutu před koncem uzemňující hrazdu na krk, kdy už bylo ovšem rozhudnoto a Broňa to šel naprosto správně řešit!) Vše to pramení z vyhrocené situaci na ledě, která ve všech hráčích vyvoláva jen bouři. A co tu bouří vyvolá -nepotrestané zákroky a sporné situace = rozhodčí. Dáme sázku Jony? Dám basu vybraného alkoholu na to, že ty, Ruda a Martin uděláte v zápese víc jak 5 chyb a ke všemu si dám tu prací, že to celé natočím a ještě Vám to ukážu na videu:)) Tak co pane řídící deš do toho. já jo protože, mám hokej rád a nemíním příhlížet, tomu jak to beztrestně mrvíte! Když prohrajete, koupíte to samé - ať mají Radslavice s čím slavit titul
Napsal: Stoupka

Vloženo: 24.02.2012 21:59IP: 82.114.220.58
Vzkaz:
1. zápas Play off LMCH - Radslavice 6:5 po SN
Napsal: Aleš

Vloženo: 20.02.2012 16:04IP: 109.69.210.254
Vzkaz:
Zdar borci. Mam na prodej nejakou vystroj, co uz nepouzivam a vali se mi to v baglu v garazi. Zbavuju se toho za symbolicke castky. Kalhoty Easton Air (cervene) + cerny navlek na ne = 400kc za oboji. Rukavice Itech cerne = 150kc. Rukavice CCM cerne = 150kc. Oboji rukavice jsou na pohled relativne OK, ale na dlani jsou potrhane. Kazdopadne za ty prachy urcite udelaji jeste sluzbu. Mobil: 724 123 940
Napsal: Ales Kuca

Vloženo: 13.02.2012 16:05IP: 82.114.202.18
Vzkaz:
čus, borci mám doma na prodej kompozitku Combat 52R, flex 100, ohyb Sakic - pravá, je to funglovka, cena 2000Kč,- kdyby měl někdo zájem, tak se ozvěte na 774 932 347
Napsal: Kubes

Vloženo: 07.02.2012 09:26IP: 109.69.210.254
Vzkaz:
Na jedne strane je fakt ten, ze Brona je proste rapl a nejaky jeho extempore neni poprve v ZHL a celkove i v jeho dobe, co obouva brusle. Tim padem se na to diva vetsina tak, ze by mel mit postih. Pokud ale nastala opravdu situace, kde branil spoluhrace, je to vec jina. Po lopate receno, celou sezonu hral v pohode, ale ted startoval "na drc". V tomto pripade posuzovani hraje urcite jeho roli povest, nez ten dany incident. To je jen muj pohled. Nic vic, nic min. Zdarec
Napsal: Ales Kuca / LMCH

Vloženo: 02.02.2012 10:08IP: 85.161.197.37
Vzkaz:
..ono se to trošku jinak posuzuje, když sedíš vedle Brumara v šatně a navíc v tom zápase vyfasuješ ranec. Frustrace se nemusí nutně projevovat na úkor někoho druhého. Minulé sezony bych sem nepletl, ale co mám možnost letos sledovat tak Broňa žádným způsobem nevybočuje z řady a to, ze se zastal Stoupy není zase až tak úplně nenormální. Pokud jste mu za to udělili 2 zápasy tak považuju za standardní možnost se po polovině trestu odvolat.
Napsal: Pavel Smékal

Vloženo: 02.02.2012 08:58IP: 85.160.72.200
Vzkaz:
Aldo,hezký nápad,ale Hliník se odstěhoval do Humpolce, ne?
Napsal: Libor Vitoslavsky

Vloženo: 02.02.2012 08:22IP: 77.242.87.16
Vzkaz:
CITOV WINTER CLASSIC 2012 - sobota 4.12.2012, 17.00 hod., Zimní stadion na návsi v Citově: HC Hliník Citov - TJ LMCH Přerov
Napsal: Aleš Procházka

Vloženo: 01.02.2012 17:48IP: 77.242.84.167
Vzkaz:
Nemám zrovna chuť to vše nějak komentovat. Broňa má trest za zranění a to je trest za takový zákrok obvyklý.Zapátral jsem v zápisech o utkání 3roky nazpět a už je to jeho takový trest pátý.Jen vloni nám běhal po šatně a chtěl tam Chytila lynčovat potom zase dal krásnou hlávku kapitánu Otrokovic třeba ta rvačka na střídačce s Martinem Foldynou na Trestné s Michalem Zapletalem a další excesy,které nebyly vůbec potrestány.Radslavice mají do play off, které mají jisté 2 zápasy,které prostě hrát nebude.Pokud se dokáže ovládat jak to všichni tvrdíte tak se nemá čeho obávat.Pánové věřte mi já bych byl ten poslední kdo by někoho omezoval.Zákroky Brumara a Černýho se nedají v žádném případě srovnávat.Co se týče Petra Skopala možná by nám mohl osvětlit co mu Brumar vůbec udělal,protože ho v žádném případě nesekl ze zadu přes lýtka.Na předsezoní schůzce kapitánů se domluvil tento individuální postup.
Napsal: Antl Petr

Vloženo: 01.02.2012 14:15IP: 85.160.87.138
Vzkaz:
Vy inkvizitoři, nesnesete hru na hraně? Tak holt budete muset počkat, až si zlomí nohu a pak rovnou na jatka...
Napsal: Libor Vitoslavsky

Vloženo: 01.02.2012 13:57IP: 85.161.132.167
Vzkaz:
Peťo, stím trestem pro Broňu Černého to doufám nemyslíš vážně.. V tom případě by ale měla ta "komise" vážně uvažovat ještě o potrestání zákroku Brumara na P. Skopala, protože šlo o naprosto totožný přestupek. Bez komentáře radši nechávám rozdělení trestů.
Napsal: Pavel Smékal

Vloženo: 01.02.2012 10:06IP: 93.99.51.72
Vzkaz:
Vážený pane Procházka, vzhledem k tomu, že mé jméno by Vám stejně nic neřeklo, proto není důvod, abych ho zde uváděl. Neznám osobně Vás a ani Černého, ale již několikátým rokem docházím na zapasy ZHL a vzhledem k tomu, že tam mám pár přátel (slušných přátel), kteří řádně docházejí do práce a mají rodinné zázemí. Což vy jistě také předpokládám. Narážím na to, že těch mých pár přátel není až zase takový kamarád s obráncem Radslavic. Tudíž obránci Radslavic je uplně jedno jestli odejde s nějakou újmou na svém zdraví. Vy konkrétně máte výhodu, že se s dotyčným obráncem znáte a víte popř. věříte, že se vám nikdy nic nestane. Omlouvám se, ale je to jenom můj svobodný názor na danou věc. P.
Napsal: pivovar

Vloženo: 01.02.2012 08:33IP: 77.242.87.16
Vzkaz:
Anonyme "pivovare", jako vedoucí družstva TJ LMCH Přerov teď napíšu svůj vlastní, osobní názor: 1. anonymní nick vyjadřuje jenom Tvoji zbabělost, jestli chceš dál komunikovat, nestyď se za sebe.. 2. Neřešte Broňu Černého, inkvizičního soudu se odmítám zúčastnit. Broňa má nálepku fotbalového Řepky a je strašně jednoduchý někoho oznámkovat. 3. Jsem pro zavedení nějakého sankčního řádu (prý to mají v Novém Jičíně), který by řešil případné trvalé vyloučení hráče za opakování brutálních a nebezpečných zákroků. 4. Nechci se Broni zastávat, mně nikdy "nedohraje", protože se dobře známe :-)), ale většinou přijde blikanec až po nějakém vyprovokování a je to hodně vidět. 5. co není běžně vidět, je nečistá hra hokejkou (sekání, háčky) a když mně obtloustlý obránce z Fiatu (asi se pozná) vloni nebo předloni píchl koncem hole, tak že to nemá šanci rozhodčí vidět, to mi hlava nebere. 6. 6. Anonyme pivovare, jestli máš ještě něco na srdci, tak mi zavolej do klubu na 775 215 602.
Napsal: Aleš Procházka

Vloženo: 31.01.2012 14:40IP: 93.99.51.72
Vzkaz:
Jděte vyloženě do prdele pane Dlouhý. Vždyt ten Černý zneškodnuje hráče v ZHL již čtvrtým rokem. To je opravdu na zamyšlení zda ho v soutěži ponechat. Nabídněte mu nějakou soutěž v boxu nebo ragby. Chtěl bych vidět, jak by se prosadil. Vidí to všichni. Jeho zákeřnost přesahuje všechny meze. Z pohledu diváka si myslím, že by všechny zučastněné kluby měli hlasovat o jeho setrvání v soutěži.
Napsal: pivovar

Vloženo: 31.01.2012 13:18IP: 82.114.198.58
Vzkaz:
Ještě malá připomínka, hrubého faulu se dopustil hráč Fiatu a Bronislav Černý se zapojil s tímto hráčem do potyčky!
Napsal: Ladislav Dlouhý

Vloženo: 31.01.2012 13:05IP: 82.114.198.58
Vzkaz:
Líbí se mi, když někdo na tyhle stránky napíše a neumí se ani podepsat! To mluví za vše! Jinak k Broňkovi bych chtěl říct, že letošní sezonu odehrál absolutně v pohodě a připadá mi to, ze strany některých je to jako hon na Černého:) Ať se zamyslí hráč Fiatu, který neunesl to co se v zápase stalo a úmyslně zezadu sekl přes nohy hráče Radslavic..vidělo to spoustu lidí,,nehájím Broňka, ale když potom došlo k následné strkanici,a potyčce, tak bychom se také měli pozastavit nad tím, kdo to vyprovokoval! Jak jsem zde napsal Broňu nehájím a tu poslední ránu na cestu vyslat nemusel! Ale neudělal žádný brutální faul! Byla to jen dohra a strkanice po zákroku hráče Fiatu! Také by mě zajímalo udělení trestu, když hráč ze strany Fiatu úmyslně fauluje, pak se zapojí do bitky a dostane jen 2 minuty a Černý za bitku 5 plus dokonce!
Napsal: Ladislav Dlouhý

Vloženo: 31.01.2012 10:34IP: 93.99.51.72
Vzkaz:
proč toho debila Černýho rovnou nevyhodíte z té váší ligy ?
Napsal: pivovar

Vloženo: 15.12.2011 12:28IP: 85.160.84.5
Vzkaz:
vanocni nabidka hracum ZHL- Rukavice bauer X15-1050,- rukavice Reebok 5K-1270,- hul easton S3-1050,- Hul SBK Activist-990,- pro ty narocnejsi hul bauer ONE PRO III-2890,- MT sport zimni stadion.t:608456470
Napsal: Libor Vitoslavsky

Vloženo: 24.11.2011 07:58IP: 77.242.87.16
Vzkaz:
LMCH Přerov - Hanáčtí Kohouti 11:3, posun na 3. místo...
Napsal: LMCH

Vloženo: 18.11.2011 14:10IP: 77.242.87.16
Vzkaz:
Ahoj chlapi, jak jste hráli 17.11. v zápase Fiat - Hradčany? V zápase o led dříve LMCH - Troubky 8:4.
Napsal: LMCH

Vloženo: 11.11.2011 06:50IP: 82.114.204.129
Vzkaz:
Čest památce tvýho táty.
Napsal: Martin, Hradčany 99

Vloženo: 07.11.2011 02:44IP: 90.222.191.160
Vzkaz:
Dobry den, dovolte mi, abych zde uctil pamatku memu otci, ktery nahle zemrel v brzkem veku.Tuto soutez miloval i hraval vzdy moc rad.Nebudu zde rozepisovat, jak moc miloval hokej a vubec sport.Znal radu z Vas osobne a vzdy Vas respektoval jako hrace a hlavne jako lidi.Pan Jaroslav Hradil mladsi by jiste byl moc rad, kdyby na jeho pamatku byla ZHL vzdy ve znameni fair play. Preji Vam jen hezke dny. Martin Hradil
Napsal: Martin

Vloženo: 01.11.2011 09:23IP: 82.114.195.99
Vzkaz:
Zdarec borci! Nejdřív bych se chtěl přimluvit za rozpis zápasů na měsíc dopředu. Peťane zkus to prosím aktualizovat, pak si nenaplánuju rodinnou oslavu na den, kdy máme zápas. Díky.. A jinak jsem jedním z těch, kteří po boku S. Vohrabala v Hradčanech hrál jedny z prvních zápasů. Je pravda, že na finále přišlo 200 lidí s bubnama a i když fandili Radslavicím, tak atmosféra byla super.. :-) Ano, aktuálně je úroveň protihráčů někde jinde, ale to mi nevadí. Spíš mám strach, aby to nedopadlo jako s okresem.. Některá mužstva mají problém se sejít v 7-mi lidech.. Když jsme byli jenom rybníkáři, neměli jsme si na střídačce kam sednout.. :-) Jinak hokeji zdar, Martin, Hradčany, 99
Napsal: Martass

Vloženo: 30.10.2011 09:51IP: 90.222.191.160
Vzkaz:
Ales Kuca: Vyjaril si svuj nazor, ale jen nechapu proc tak hrube a podrazdene.Obcas zde ctu tve nazory a vim, ze je mas vcelku hodnotne, ale vzdy je tam kus vulgarity,jakoby ses neumel snad ovladnout.Chapu, ze jsi mladej kluk jeste a urcite veci Te zde muzou rozhodit, ovsem je vhodne mozna nebyt tak hruby vuci nekomu, kdo Te nijak neurazil.Me je 30 let a vsechny ty Bobry a Vasky Kosy znam osobne velmi dobre..proto zde nikoho ani neurazim.
Napsal: Martin

Vloženo: 30.10.2011 09:44IP: 90.222.191.160
Vzkaz:
Ja si na nic nestezuji a uz vubec nebrecim, kvuli takovym malickostem, ktere urcite nejsou dulezite v lidskem zivote.Ja jen konstatuji a porovnal dobu ZHL pred lety, kdy to melo uplne jinou atmosferu i mezi hraci, kteri opravdu byli z tech vesnic a kolik chodilo nadsenych divaku uz jen na Play off..Ja tohle vse zazil z pozice hrace a moc rad na to obdobi vzpominam..Ostatne o tom urcite muze povidat sve i Standa Vohrabal, ktery zazival finale mezi Hradcanama vs Radslavice,kde byla atmosfera pomalu jako na hokeji Acka Zubru. Proste jsem projevil jen kus nostalgie..o nic jineho mi zde neslo, jen vyjadrit svuj nazor.Jmenuje se to zde Kniha navstev ZHL.., tak jsem navstivil tuto rubriku.At hraje treba Jarda Jagr za Troubky, me je to opravdu jedno. Sportu zdar vsem, kteri ho maji radi
Napsal: Martin

Vloženo: 29.10.2011 09:42IP: 109.69.210.254
Vzkaz:
Je uplne jedno, kdo se kde prosadil a kdo ne. Je proste holej fakt, ze ZHL hraje spousta kvalitnich byvalych hokejistu. Argument, ze to nikam nedotahli je zminovanej proc jako proc? Jsou tu kluci co skoncili v zakach, dorostu, juniorech, nebo taky v extralize dorostu, extralize junioru, 1. i 2. lize muzu. Tomas Martinak (Hradcany) a Vasek Kos (Fiat) hrali treba extraligu muzu za Zlin.. No a co ? Clovek, kterej se tomu venuje celej zivot nema pravo hrat ve svym rodnym meste neco pro zabavu ? O to vetsi plus, kdyz to ma nejaky rad a organizaci. To jen diky P.Antlovi. Ti, kdo breci, ze nemuzou hrat ZHL, ptz jako amateri by z toho nic nemeli, bezte hrat zahorskou extraligu pro uplny amatery. A co kdyby se tymy prejmenovali na jiny nazvy ? To by jste si taky stezovali ? To sou jen kecy proste... Bezte s tim do riti.
Napsal: Ales Kuca

Vloženo: 27.10.2011 16:28IP: 82.114.196.27
Vzkaz:
naprostej souhlas s komentarem pode mnou
Napsal: David

Vloženo: 27.10.2011 12:34IP: 77.242.87.16
Vzkaz:
Nechtěl jsem reagovat, ale nedá mi to. V hokeji jsem nikdy nic nedokázal, hrával jsem 3. a 4. pětku, skončil jsem na konci mladšího dorostu, nejvyšší soutěž v mužích jsem hrál za TJ Technoplast Chropyně v Jihomoravském přeboru 2. třídy, jinak od roku 1988 v okresním přeboru za Citov. Jsem rád, že i ve 40 letech si můžu zahrát nějakou regulérní soutěž s časomírou a rozhodčíma, kde se hraje do těla, ale rozumně. Hráči o 20 let mladší mi nevadí, lepší už to nebude. Jestli vám vadí, že když někdo skončí s hokejem a po čase mu začne chybět, tak si založte hokejovou soutěž, kde zakážete hrát hokejistům. Je to nesmysl. Současné dvě záhorské soutěže dávají smysl - 1.ZHL je vlastně Regionální přebor, Záhorská extraliga o stupínek níž, aby si v ní zahráli fakt opravdoví amatéři. Takže nechte toho brečení, zdarec Aleš Procházka - TJ LMCH Přerov
Napsal: Aleš Procházka

Vloženo: 26.10.2011 21:48IP: 2.216.45.195
Vzkaz:
realita
Napsal: Erik

Vloženo: 26.10.2011 20:33IP: 77.242.84.167
Vzkaz:
Kecy!
Napsal: Antl

Vloženo: 24.10.2011 10:16IP: 193.228.234.4
Vzkaz:
To Martin: Je to tak. Teď je to soutěž pro kluky, co se nikam z juniorů nedostali nebo se ve druhé lize natrvalo neprosadili. Škoda, původně to bylo jinak.
Napsal: Klaus

Vloženo: 23.10.2011 09:37IP: 2.216.45.195
Vzkaz:
Tahle Zahorska liga uz je o necem jinem davno.Kde jsou ty casy, kdyz to hravali opravdu kluci z tech vesnic a na finale doslo treba i 200..300 natesenych divaku .Vsechny to bavilo a kazdy se tesil na dalsi utkani jak opet pujde fandit sve vesnici.Dnes to hraji Ti, kteri se neprosadili nikdy vyse,nezli par sezon v 2he narodni a spousta , kteri skoncili uz v juniorech, ale s dotycnou vesnici nema nic spolecneho.Nedivim se, ze tohle prestalo uz tak lidi bavit.Zahorska liga ztratila uz sve kouzlo po zruseni tzv. Okresni souteze.Co se da delat? nic..jen si uchovat hezke vzpominky na tu opravdovou ZHL.Sportu zdar.
Napsal: Martin

Vloženo: 21.10.2011 11:18IP: 194.108.64.178
Vzkaz:
Asi i ostatnim vedoucím týmů přišel mejl od Petra s dlužnými částkami. Moc to nechápu, ale navrhuji, aby se zápasy naplaánovaly jen mezi manšafty, které nemají dluhy. Ti ostatní budou pokračovat v soutěži, až zaplatí. Jak jinak vyrazit dlužné částky?
Napsal: Rolinc

Vloženo: 12.10.2011 14:05IP: 194.108.64.178
Vzkaz:
Trochu mi schází aktualizace webových stránek. Peťa sice pošlě sms s termínem, ale proč to prosím není současně i na webu? Nebo proč to tam není na druhý den. Jestli to je jen trochu možné chtěl bych, aby byly rozpisy zápasů zveřejněné na celý měsíc dopředu. Vetšina z nás nehraje jen záhorskou a těžko můžu plánovat něco dopředu, když následně zveřejněný rozpis situaci může změnit. Termíny ledů jsme dostali na celý měsíc dopředu, tak by bylo dobré si rovnou s tím říct, kdo bude kdy hrát. A ještě jedna věc: V Archivu nenajdeme odkazy na poslední tři sezóny. Bylo by dobré je tam doplnit (pokud ovšem poslední tři sezóny ještě existují na webu).
Napsal: Rolinc

Vloženo: 08.10.2011 20:12IP: 77.242.84.167
Vzkaz:
Zdravím všechny! tímto chci apelovat na rozhodčí , časomíru a kapitány týmů kontrolujte si zápisy o utkání , protože co je na zápise o utkání po odehaném zápase to je na internetu. Základ je zapsat správná čísla hráčů na zápis a uvést tam post hráče (obránce,útočník nebo brankář) a po zápase si to skontrolovat. Co je tam napsáno to se objeví na netu ve statistikách. Dát to zpětně dopořádku jde těžce a taky co je psáno to je dáno.
Napsal: ANTL

Vloženo: 07.10.2011 08:48IP: 194.213.41.2
Vzkaz:
ahoj, jsem hráč teamu LMCH číslo 30, na soupisce nesprávně uvedeno 39. Do sobotního zápasu dne 25.9.2011 proti Fiatu jsem zasáhl pouze 1 gólem a přispěl 1 asistencí, ovšem na těchto stránkách jsem objevil chybný údaj ve statistice o mém bodování. Údaj 2 + 1 je chybný! Zklamalo mě, že je můj výkon pro team přeceňován a zároveň i naštvalo, když 1 gól měl být správně připsán Jardovi Šimkovi. Na výkon 2 + 1 nemůžu být hrdý a žádám opravu! Děkuji za kladné vyřízení.
Napsal: Jiří B

Vloženo: 01.10.2011 15:00IP: 82.114.204.194
Vzkaz:
Zdarec borci, chtěl jsem se zeptat jestli nepotřebujete nějaký lidi na tréninky a nebo jestli nechodíte hrát jen tak srandamatche. Chtěl bych si zahrát, ale nemůžu sehnat lidi kdyžtak mi napište na viki222@seznam.cz.
Napsal: Viktor

Vloženo: 30.09.2011 20:11IP: 77.242.80.175
Vzkaz:
ahoj, jsem hrac teamu SK Hradčany 96 cislo 72. Do sobotniho zapasu proti TJ Sokol Troubky jsem zasahl ctyrmi goly a prispel dvemi asistencemi, ovsem na techto strankach jsem objevil chybny udaj ve statistice o mem bodovani. Udaj 2+2 je chybny! Zklamalo me to a zaroven i nastvalo. Na svuj vykon jsem hrdy a zadam opravu! Dekuji za kladne vyrizeni.
Napsal: Filip Valouch

Vloženo: 19.09.2011 08:07IP: 194.138.12.170
Vzkaz:
Web www.hokejguru.cz je primárně založen jako web poskytující novinky ze světa výrobců hokejové výstroje.
Napsal: HokejGuru.cz

Vloženo: 17.09.2011 08:45IP: 85.13.123.3
Vzkaz:
Zdravím, pokud potřebujete kvalitní hokejové dresy s vlastním designem, přímo od výrobce, ceny od 530 Kč (v ceně příprava návrhu, jakákoliv barevná kombinace včetně všech čísel a log), výroba již od 5ks - zkuste: http://www.bison.cz/cz/hokejova_vystroj/ Aktuální akce: k vyrobeným dresům můžete získat sadu puků Gufex – info: http://www.bison.cz/cz/akce_gufex/
Napsal: Bison

Vloženo: 14.07.2011 12:37IP: 161.222.160.8
Vzkaz:
Ahoj, na sezonu 2011/2012 STÁLE sháníme do teamu HC KK Hanáčtí Kohouti 5 a více hráčů. Je to z toho důvodu, že nás celou sezonu chodilo víceméně 7-8. Samozřejmě to ovlivnilo i pocit ze hry. Když se nemáte s kým prostřídat a nemáte sílu pořádně hrát tak Vás hokej ani nebaví. Pokud tedy máte zájem ozvěte si mi prosím na telefon 777 992 838 nebo email(viz. KONTAKTY)a domluvíme se. Pokud má některý z teamů stejný problém můžeme se domluvit i na sloučení teamů. Tomáš Kašpařík
Napsal: Tomáš Kašpařík

Vloženo: 28.04.2011 06:47IP: 112.111.175.252
Vzkaz:
He reportedly confessed to officers officers air Jordan Michael Jackson Shoes officers posing as gang members the jail.Deputy District Attorney Brock Brock fake hermes handbags Brock Lunsford prosecuted the case
Napsal: air jordan shoes

Vloženo: 28.04.2011 06:45IP: 112.111.175.252
Vzkaz:
He reportedly confessed to officers officers air Jordan Michael Jackson Shoes officers posing as gang members the jail.Deputy District Attorney Brock Brock fake hermes handbags Brock Lunsford prosecuted the case
Napsal: air jordan shoes

Vloženo: 21.03.2011 08:42IP: 161.222.160.8
Vzkaz:
Ahoj, na sezonu 2011/2012 sháníme do teamu HC KK Hanáčtí Kohouti 5 a více hráčů. Je to z toho důvodu, že nás celou sezonu chodilo víceméně 7-8. Samozřejmě to ovlivnilo i pocit ze hry. Když se nemáte s kým prostřídat a nemáte sílu pořádně hrát tak Vás hokej ani nebaví. Pokud tedy máte zájem ozvěte si mi prosím na telefon 777 992 838 nebo email(viz. KONTAKTY)a domluvíme se. Pokud má některý z teamů stejný problém můžeme se domluvit i na sloučení teamů. Tomáš Kašpařík
Napsal: Tomáš Kašpařík

Vloženo: 15.03.2011 12:22IP: 212.79.105.37
Vzkaz:
Čau Aleši,no tak to vidíš. :-) Hlavně,že se to vyvětlilo. Také se měj.
Napsal: Milan Matoška

Vloženo: 14.03.2011 21:08IP: 77.242.84.91
Vzkaz:
Zdar všichni, tak jsem zase o něco chytřejší, šikovně nastavená noha na teč je v pohodě, dnes mi to potvrdil osobně i Kuba Svoboda (Kometa Brno). Tak čao, Aleš.
Napsal: Aleš Procházka

Vloženo: 13.03.2011 14:22IP: 92.239.237.71
Vzkaz:
Pokud se nejedna o umyslne KOPNUTI ale jen o sikovone nastaveni..gol normalne plati...Rada pro vsechny: VITE KDY PLATI GOL? KDYZ HO ROZHODCI UZNA....tak to je a bude vzdycky. Good luck
Napsal: Hrada

Vloženo: 12.03.2011 17:18IP: 77.242.87.16
Vzkaz:
Ahoj Milane a Rudo, v pravidle 470 C platí gól při odrazu od kterékoliv části spoluhráčovy výstroje. Třeba gól Rolinka na 2:0 ve finále MS proti Rusku. Tahle situace byla jinak: byl jsem u sitace před brankou jako levé křídlo. Vaše desítka intuitivně nastavila nohu na teč, stál před kasou, stínil golmanovi a když ten puk šel trochu bokem, zůstal stát na jedné noze a druhou nohou nastavil směrem k puku. Hned po gólu jsem chtěl říct, že by to nemělo platit, ale příjemně mně ten kluk překvapil, když se hned kýval a hlásil, že by to nemělo platit. Zbytek mančaftu ho "přehlasoval" a odtáhl na střídačku. Nesouhlasím s Tebou, že za to můžou rozhodčí. Prostě jsou takoví, jací jsou a buďme rádi, že hrajeme soutěž s časomírou a rozhodčíma. Na takové úrovni, jako jsme my, by bylo super, když se nebude podvádět a bude se hrát rovina. Nejednalo se o odraz, ale o úmyslnou teč nohou a to se nesmí. Ale zase z druhé strany - nejsme žádní Mirkové Dušínové a většina z mančaftu by reagovala podobně. Užijte si poslední dva zápasy s Jamajkou a v září na ledě čau!
Napsal: Aleš Procházka

Vloženo: 12.03.2011 10:57IP: 82.114.211.235
Vzkaz:
Pánové k situaci kopnutého gólu v utkání KOžušany-LMCH můžete si prostudovat pravidlo č.470 situace C je to tam krásně popsáno.Děkuji Ruda
Napsal: Rudolf Lakomý

Vloženo: 11.03.2011 21:01IP: 212.79.105.37
Vzkaz:
Zdravím tě Aleši.Jsem hráč Vikings číslo 14.Řeknu ti jednu věc,já ten sporný gól nějak neviděl,ale jde snad o to,že na taková rozhodnutí jsou tam rozhodčí,jestli branku uznat,nebo ne.Sám moc dobře vím,jak je těžké takové utkání pískat a pískat je dobře,jelikož jsem pískal podobnou ligu v Pv.Já už to viděl akorát v bráně a jak náš hráč kroutí zápěstím a hlavou,že by branka neměla být uznána.Tam měli rozhodčí udělat hned výrok a branku neuznat.Věřím tomu,že nikdo od nás by nějak výrazněji neprotestoval,jenže bylo to jinak.Gól byl bohužel pro vás uznán.Za tohle by jsi ale neměl vinit nás,ale rozhodčí.Je to každopádně velká křivda,ale musíš to brát z jiné stránky,že bez vstřeleného gólu se bohužel nevyhrává.V tomhle jsme byli šťastnější my.Jinak samozřejmě poklona před vámi za výkony v obou utkáních,kdy jste nás v prvním dokázali dotáhnout a na nájezdy přetlačit.A v druhém to bylo skoro stejné.Máte dobrý a silný tým a díky za dobré zápasy. Měj se a ať se daří tobě i tvému týmu v příští sezoně.
Napsal: Milan Matoška

Vloženo: 06.03.2011 21:55IP: 77.242.84.91
Vzkaz:
Jako hráč LMCH Přerov gratuluju HC Vikings Kožušany k dnešnímu vítězství 2:0 a postupu do semifinále. Jsem pro spoustu lidí blb, kterej se přiznal před lety k tomu, že si chtěl v okresním přeboru proti Old Boys nohou zpracovat puk a dal přitom gól. Dnes jsme dostali gól na 2:0 tečí hráče číslo 10, kterej stál před gólmanem a intuitivní zadovkou nastavil nohu ke střele, že to krásně fotbalově tečoval. Hned mával rukou i kroutil hlavou, že to nemá platit. Jenže zbytek Kožušan to viděl jinak a číslo 10 umlčeli. Když jsem zajel za rozhodčím, řekl mi, že by to musel hráč sám odvolat. Desítko, byl bys u mně velkej frajer, mohl se cítit po zápase jako král. A pokud někoho z vás takovej gól těší, tak je mi vás líto. Postoupit jsme si nezasloužili, nedali jsme dnes góla, ale až s váma někdo vydrbe, jako vy dnes s náma, užijte si to.
Napsal: Aleš Procházka

Vloženo: 04.03.2011 07:53IP: 161.222.160.8
Vzkaz:
Ahoj, na sezonu 2011/2012 sháníme do teamu HC KK Hanáčtí Kohouti 5 a více hráčů. Je to z toho důvodu, že nás celou sezonu chodilo víceméně 7-8. Samozřejmě to ovlivnilo i pocit ze hry. Když se nemáte s kým prostřídat a nemáte sílu pořádně hrát tak Vás hokej ani nebaví. Pokud tedy máte zájem ozvěte si mi prosím na telefon 777 992 838 nebo email(viz. KONTAKTY)a domluvíme se. Pokud má některý z teamů stejný problém můžeme se domluvit i na sloučení teamů. Tomáš Kašpařík
Napsal: Tomáš Kašpařík

Vloženo: 27.02.2011 23:06IP: 82.145.208.91
Vzkaz:
Kdy budou hrát zase Radslavice? Skvĕlá podívaná!!
Napsal: Kjop

Vloženo: 25.02.2011 15:28IP: 93.89.103.253
Vzkaz:
http://www.powerplaymanager.com/r103304
Napsal: jaj

Vloženo: 22.02.2011 10:52IP: 82.114.216.157
Vzkaz:
Prodám helmu CCM - černá barva - je pár let hraná, ale naprosto bezproblémový stav. Vnitřek nepoškozen, všechno polstrování drží jako když byla nová. Není to ten nový typ, ale stará dobrá klasická kultovní CCMka :-) Cena 500,-kč mobil: 724 123 940
Napsal: Ales Kuca

Vloženo: 19.02.2011 12:43IP: 109.69.210.254
Vzkaz:
jojo dobrej vykon to byl, uvidime jak to bude priste, budem se snazit jak minule a treba to vyjde..
Napsal: petura

Vloženo: 19.02.2011 09:10IP: 77.242.84.194
Vzkaz:
tož to taky čumím jako prase dobrý výkon Bystřice eště jednůc !!!!
Napsal: motala

Vloženo: 19.02.2011 00:38IP: 161.222.160.8
Vzkaz:
Tak to cucim ze BpH porazila Jamajku. Blahopreji. Uvidi se co dal! Ale asi dobrej vykon.
Napsal: xxxxxx

Vloženo: 04.02.2011 20:51IP: 82.114.220.201
Vzkaz:
to si trochu popletl webovky nemyslíš ?? Zkus to na www.hokejprerov.cz . My pro diváky nehrajeme.
Napsal: motala2

Vloženo: 02.02.2011 10:35IP: 46.135.236.252
Vzkaz:
fajn podivana pro divaka,jen kdyby ti samponi prerovsti tolik nefnukali.zdravy verny fanousek
Napsal: robstarr

Vloženo: 02.02.2011 10:33IP: 46.135.236.252
Vzkaz:
zdar
Napsal: robstarr

Vloženo: 22.01.2011 16:06IP: 85.13.123.3
Vzkaz:
Zdravím, pokud potřebujete kvalitní hokejové dresy s vlastním designem, přímo od výrobce, ceny od 530 Kč (v ceně příprava návrhu, jakákoliv barevná kombinace včetně všech čísel a log), výroba již od 5ks - zkuste: http://www.bison.cz/cz/hokejova_vystroj/ Aktuální akce: k vyrobeným dresům můžete získat sadu puků Gufex – info: http://www.bison.cz/cz/akce_gufex/
Napsal: Bison

Vloženo: 21.12.2010 19:06IP: 82.13.144.51
Vzkaz:
Preji Sankovi at se brzy uzdravi..
Napsal: Martin

Vloženo: 19.12.2010 13:27IP: 85.160.69.233
Vzkaz:
Nabídka pro hráče ZHL ZEL- čepele Easton Ultra-light compozit Pouze levé, ohyb Shanahan. CENA-650Kč!!! MT sport.
Napsal: Libor Vitoslavsky

Vloženo: 06.12.2010 10:47IP: 62.240.190.154
Vzkaz:
no a radslavice se taky zadřeli kuwa ale dobře, aspon nésme na hrušce !!!
Napsal: motala

Vloženo: 03.12.2010 19:04IP: 77.242.86.84
Vzkaz:
Nabídka hráčům ZHL-Brusle Bauer X30-4300,-hole CCM V05-890,- dale jsou v nabidce slevy na Brusle X50, X60,přilby CCM a přilby Bauer.MT sport-zimní stadion.
Napsal: Libor Vitoslavsky

Vloženo: 03.12.2010 17:00IP: 77.242.84.194
Vzkaz:
fiat nemaže, zadírá se ? bud to dolít olej nebo jiný auto !
Napsal: motala

Vloženo: 10.11.2010 16:49IP: 88.100.196.121
Vzkaz:
Byly spuštěny webové stránky nové amatérské hokejové ligy v Uničově. Pokud máte zájem založit si např. svůj B-tým pro příští sezónu, do rozjíždějící se soutěže, kontaktujte nás na e-mailu uvedeném na webu: www.smhl.cz
Napsal: Šmatlácká hokejová liga

Vloženo: 27.10.2010 20:51IP: 93.99.61.37
Vzkaz:
Johnka uznávám moc.Jelikož jsem ještě nepoznal lepší organizaci v takové soutěži.V Pv máme podobnou ligu,ale už tam hraje jen 5 mužstev a organizace mi připadá,jak z doby kamené.Právě proto jsem začal hrát zhl tady a jsem spokojen.S Johnkem jsme si to vyříkali jako rozhodčí a vše je ok.Je fakt,že můžeme být rádi v tom,že to někdo píská a že se o tuhle ligu stará právě on. A řekl bych,že hodně dobře.Můj respekt a uznání každopádně teda má velký. Jinak si nechte dařit.
Napsal: Matoška Milan

Vloženo: 18.10.2010 14:11IP: 109.69.210.254
Vzkaz:
At rozhodci piskali jak chteli (a to kterykoliv z nich), tak muzeme byt radi, ze vubec hrajeme nejakou organizovanou soutez, ktera ma aspon nejaky naboj. Ze nekdo vubec piska a ze ZHL Přerov ma takovou organizacni kvalitu jakou ma. Bezte si tam stoupnout sami, udelejte si licenci a piskejte to, chytraci. I ja se obcas naseru a treba i doslova vytecu, ale proste holej fakt je ten, ze bez Petra Antla by tady bylo hovno a my se doma valeli na bachore. Respektujte tohoto cloveka za to, co pro ZHL dela a jak to dela. Predtim to mel Zatloukal, kterej to akorat dokazal vytunelovat a neudelal pro to nic. Johnek je zodpovednej clovek. Zacinejme kurva vseci nejdriv od sebe ! Zajimavy je, ze si tady stezuji vzdycky lidi, kteri absolutne nejsou videt. A mimo jine, co napsal Stoupa, tak s nim ve vsem souhlasim ! Zdarec
Napsal: Aleš Kuča

Vloženo: 18.10.2010 13:45IP: 90.179.182.115
Vzkaz:
Hele nech už Johnka spát, cit pro hru nemá 60% hráčů ZHl co klidně protihráče přetáhnou hokejou po rukách a osekávaj ho jak dřevo v lese a říkaj tomu tvrdost v osobních soubojích. A cit pro pískání maj u nás jen rozhodčí v 1. lize a extralize. Takže s tím bych tady taky zacházel opatrně. Druhá věc jak ke svým výrokům a nevyrokům stavějí samotní rozhodčí:)))škoda, že jsem je nikdy neslyšel přiznat, že něco zapiskali nebo nezapískali špatně:))
Napsal: Stoupa

Vloženo: 18.10.2010 12:18IP: 82.114.193.84
Vzkaz:
Souhlasím se Stoupou. Johny nikdy hokej nehrál. Nemá k tomu ten správný "cit" ,jak k pískání ,tak v hraní na ledě. Nechejme ho dělat jeho práci ,kterou si myslím odvádí velice dobře. Samozřejmě s pohledu organizace ZHL.
Napsal: motala1

Vloženo: 18.10.2010 12:08IP: 90.179.182.115
Vzkaz:
Nechápu proč tady řešíte Johnka. Piskat se učí od jeho kolegů,jejich úroveń odpovídá tomu co tady my hráči předvádíme na ledě.Podívejte se na hokej v TV,kdyby pískali jako profíci, tak většina týmu hraje pořád ve třech. Bez nich a hlavně bez Johnka a jeho zápalu pro hokej by se tady nic nehrálo.Tak se s jejich výroky a nevýroky naučte žít.
Napsal: Stoupa

Vloženo: 18.10.2010 10:18IP: 62.240.190.154
Vzkaz:
Johny máš pravdu jak ty fauly tak výsledek ale přeci Ty jako vedoucí ligy nemůžeš přeci pískat ??? už ze své pozice bys do toho neměl zasahovat . Nic proti Tobě .
Napsal: motala

Vloženo: 17.10.2010 23:02IP: 77.242.84.167
Vzkaz:
Je jedna velká pravda,že za posranej zápas mohou vždy rozhodčí.Hráči nikdy za nic nemůžou ani za fauly ani za výsledek.Já se nemán absolutně za co stydět!!!!!!! Objektivně výkon rozhodčího podle mě může hodnotit jen člověk s tribuny nikoli s ledu.
Napsal: Antl

Vloženo: 17.10.2010 14:40IP: 93.99.61.37
Vzkaz:
Zdarec Johnku.Naprosto chápu,že jako rozhodčí to máš velmi těžké,protože já sám jsem si celou minulou sezonu vyzkoušel pískat ligu v Pv.Není to vůbec nic jednoduchého,ale včera jsi to teda buhužel pro nás těžce nezvládal. Nechci tady nějak brečet,že jsi nám to pojebal ty.Zápas jsme si posrali sami.No,nicméně jsem abslolutně nechápal některé tvé výroky,za které jsme byli vylučováni.Tohle bych ještě nějak v rámci tolerantnosti skousl,ale když jsi několikrát od faulu na našeho hráče asi 2 metry a píšťalka zůstala v klidu,tak už i já,celkem klidnej hráč,kterej respektuje výroky rozhodčího jsem se fakt nasral.Příště se na to radši vyser.Jinak nic proti tobě.Ale chtěl bych,aby jsi se nad tím zamyslel.Čau
Napsal: Matoška Milan

Vloženo: 17.10.2010 10:10IP: 77.242.84.194
Vzkaz:
Johny prosím Tě už to nepískej!!! pravidla možná znáš ? ale Tvůj cit pro hru a Tvoje myšlení vůbec nepomáhá tomuto sportu. Bud si to jinak vykládáš ty pravilda nebo nevidíš to co všichni. Možná že chceš ovlivnit celou tabulku aby konečně ten FIAT vyhrál !!! Radši už nepískej díky za pochopení sportu zdar hokeji zvlášť !!!
Napsal: mydlito

Vloženo: 22.09.2010 11:43IP: 77.242.87.16
Vzkaz:
Vzkaz pro volného hráče!! Ahoj, LMCH Přerov by Tě vyzkoušelo, je nás sice 16 na soupisce, ale první zápas jsme hráli v 10, druhej v 9 lidech a při věkovém průměru 37 let nás to už bolí..Zavolej Jindrovi Šejbovi na 724 764 701, kdyby to nebral, pošli sms. Čau !
Napsal: Aleš Procházka

Vloženo: 17.09.2010 00:01IP: 77.242.84.167
Vzkaz:
Borci zdravím. Po úvodních zápasech vidím,že i přes všechny nesnáze máme naši soutěž ještě více vyrovnanou než kdy dříve.Utkání jsou rychlejší čistější zajímavjejší. No prostě radost pohledět. Sportu zdar a hokeji zvlášť.
Napsal: Antl

Vloženo: 10.09.2010 12:51IP: 194.213.208.130
Vzkaz:
Vážení příznivci hokeje. V Uničově nám vzniká nová amatérská liga, která je určena pro naprosté amatéry - samouky a kde není místo pro současné, nebo i bývalé hráče Okresu a jiných lig, registrovaných na ČSLH. Pokud máte zájem přidat se do nově vznikající soutěže, kontaktujte nás pro více informací na tel.: 775 916 937, nebo na e-mail: sshl@email.cz. S. Šín
Napsal: Šmatlácká hokejová Liga

Vloženo: 09.09.2010 14:50IP: 85.160.102.116
Vzkaz:
Dobry den, Chtel bych hracum ZHL nabidnout kompozitove hole KOHO Revolution v cene 1500kc, kdo by mel zajem, muze zakoupit v prodejne MT sport na zimaku.
Napsal: Libor Vitoslavsky